pühapäev, 29. november 2015

Loovuse teel, VII nädala kokkuvõte

1. Hommikupäeviku kirjutamine.
Ma pole kindel, mitmel päeval täpselt ma seda tegin. Üldiselt igal hommikul. Pakun huupi, et äkki nt 2 hommikut jäi vahele? Umbes midagi sihukest. Saan sellest abi ja tuge hetkel ja teadvustan, et koos hommikupäevikuga on edasiliikumine ja areng kergemad.
Loominguline risk, millest unistada... noh ma leidsin mingi idee, mida annaks katsetada. Prooviks kaasa lüüa vabatahtlikuna mõne veebiväljaande lugude kirjutamisel. Otsisin paar võimalust välja, nad on olemas. Aga ootavad oma aega.
Hellitan kunstnikku asjadega mida mul lapsepõlves polnud? Noh ma kujundan kodu ümber selliseks hulluseks, et ise ka ei usu. See vist loeb? :)

2. Kohtumine kunstnikuga- sel nädalal jäi ära. See nädal on üldse väga koormav ja õnnetu olnud. Ma ei taha rohkem selliseid nädalaid. Aga hea uudisena sai laps lastesõimekoha. Kui talle seal meeldib, saan juba jaanuaris rohkem hetki endale pätsata.

3. Sünkroonsust. Võib nii ütelda küll. Moskva-raamat tekitas edasimineku kirjutamissoovide elluviimiseks.

4. Midagi muud- avastasin, et see raamat aitab mul uudishimu suurendada. Näiteks tänu Moskva-raamatule tekkis huvi Venemaa vastu, ajakirjanduse vastu, fotoreportaaži vastu, vene filmide vastu (ühe DVD ostsin, ühe filmi otsisin välja endale- kahjuks pole juutuuubis subakaid)... Tänu sellele raamatule oskan huvitava teema seoseid ehk laiemalt märgata lühema aja jooksul! Hästi vahva :)

ÜLESANNETE KOKKUVÕTE-
- 1 ei.
- 2 ei.
- 3 ei.
- 4 ei.
- 5 ei.
- 6 ei.
- 7 ei.
+ 8 tehtud!
+ 9 tehtud!
- 10 ei.
See ülesannete osa tundub küll lootusetult kohutav viimastel nädalatel :D
Teen millalgi "järelvastamiste nädala" ehk...
...äkki siis kui raamat läbisaanud?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar