pühapäev, 29. november 2015

Loovuse teel, nädal VII

Liiga palju asju jääb seisma, sest ootame täiuslikkust. Ootame, et me ei pea tegema pingutusi, vaatama oma saamatust ega saama edasiviivat kriitikat. Tahame olla jalamaid ilusamad, targemad ja osavamad. Tahame olla keegi teine. Kas me siis ei oska olla "mina ise"?

Otsustasin selle nädala asju teha ka tagantjärgi. Lisada peatüki eeskujul ka lisaülesandeid.

"Kui ma ei peaks tegema seda täiuslikult, siis ma prooviksin... ":

  1. Stand-up komöödiat
  2. Käsitöönäituse korraldamist
  3. Käsitööringi läbiviimist
  4. Rohkemate koolituste läbiviimist tööjuures
  5. Vabatahtlikuna koolituste läbiviimist
  6. Moedisaini
  7. Tantsimist (mingi vabas vormis loovtants, kasvõi kodus üksi :D )
  8. Laulmist (avalikult, näiteks karaoke)
  9. Fotoreportaažide katsetamist
  10. Rohkem inimestega vestluste alustamist
  11. Multifilmi tegemist
  12. Arvustuste kirjutamist
  13. Nõuandeid misiganes teemal (kodukujundus, pereelu, ajaplaneerimine... midaiganes)
  14. Loovtöid lastega
  15. Rohkem maalimist
  16. Balletti (idee pätsasin raamatust)
  17. Pimekohtingut!
  18. Seinamaali
  19. Raamatu kirjutamist noortele emadele
  20. Endale garderoobi õmblemist
Kadedus.
Keda ma kadestan? Miks? Mis ma ette võtta saan?
...pagana keeruline ülesanne! Sest seda ma olengi teadlikult teinud juba mõnda aega... teadlikult proovinud kinni haarata "kadeduse sabast", vaadata mis imeloom seekord konksu otsa jäi ja vaadata, mis ma ise teha saan.
Kui tuua 3 näidet, siis... ilmselt oleks see mõni sõbranna, kellel on suhtega tõsiselt vedanud. Midagi muud mul ette võtta polegi, kui enda jaoks selgeks saada, milline ma ise tahan paarisuhtes olla ja loota et kunagi aastate pärast see teinepool kohale jõuab.
...kindlasti oleks seal mõni inimene, kes minu värskeid hobisid teeb paremini, kui mina. Alustades kasvõi fotograafiast- kõige värskem. Lisaks ei suuda ma seda veel igapäevaellu sulandada. Ja mis ma teha saan? Harjutada! Ma ju tean! Ning kui kade olla parema fototehnika peale- mul pole seda hetkel vaja. Päriselt pole vaja. Ma pole ise niiosav pilditegija, et piltide paremaksmuutumine jääb tehnika taha pidama. Jah, kindlasti katsetada oleks lahe. Aga ennem see praegune tehnika käppa saada. Ehk siis veel veidi harjutamist. Harjutamine tähendab, et sulandan tegevusena igapäevaellu. Siis on ka majanduslik väljaminek väga ok.
Aga kolmas? Ma kadestan neid inimesi veidi, kelle elu on paigas. Nad teavad, mida tahavad ja ka teevad seda.

Harjutus.
Lapsena jäin ma ilma võimalusest... kasvada vabalt... teha kõiki endasoovitud asju, käia väljas mängimas ja saada heakskiitu kõigele sellele lõpmatute piirangute asemel.
Lapsena ei olnud mul sõpru.
Lapsena oleksin võinud lasteaias käia.
Lapsena unistasin täiskasvanuelust.
Lapsena tahtsin juuksuriks saada.
Meie kodus polnud koduloomi.
Lapsena vajasin rohkem inimesi enda ümber.
Mul on kahju, et ma enam kunagi ei näe oma vanaema ja vanaisa.
Aastaid olen igatsenud ja mõtelnud täiusliku perekonda.
Kahetsen, et kaotasin oma rõõmsameelsuse.

Mul on ustav sõber... Marta.
Mulle meeldib mu kodukohas endasse tõmbuda.
Arvan, et mul on kenad juuksed.
Hommikupäeviku kirjutamine on näidanud, et vajan seda positiivseks enesesisenduseks päeva alguses.
Mind on rohkem hakanud huvitama uudishimu elu vastu :)
Usun, et mul läheb paremini enda avastamine ja julguse otsimine kuskilt... sügavast sopist.
Mu sisemine kunstnik on hakanud rohkem tähelepanu pöörama erinevatele asjadele ja võimalustele ja iseenda tundmaõppimisele.
Mu enese eest hoolitsemine vajab veel arenemist.
Tunnen end rohkem endaga sõbrana.
Võimalik, et mu loovus on siiski kuskil alles jäänud! :)

Minu 5 lemmikfilmi:
  1. Eat, pray, love
  2. Gone in 60 seconds
  3. Videvik
  4. Videviku viimase osa esimene pool :)
  5. Bridget Jones
...mis neis ühendavat on? Üksindus ja armastus ilmselt... kõige olulisemad tegelased (minu jaoks) on nendes filmides naisterahvad.
Jaaaaah, 60-sekundi filmis samuti.

Lemmikteemad lugemiseks:
  1. Müstika
  2. Elulood
  3. Armastus
  4. Eneseotsingud
  5. Huumor




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar