reede, 23. oktoober 2015

Loovuse teel, II nädala kokkuvõte

Hommikupäevikut täitsin kõigil päevadel. Kiidan end selle eest!
Muidu oli vaikne nädal. Ühtegi regulaarset ettevõtmist peale hommikupäeviku polnud. Ülesanded tegin viimasel minutil. Siiski avastasin, et need olid terve varasema nädala tulemused.
Negatiivseid emotsioone/tundepuhanguid nagu polnudki. Pigem on just tulnud mu ellu kauaoodatud rutiin (minu jaoks tähendab rutiinne elu juba ainuüksi igal hommikul hommikupäevikut :P). Ärritada on mind keerulisem. Kokkuvõttes olen õnnelikum.

"Kokkusaamine kunstnikuga" sai ka ette võetud. Lihtsalt mõnus vanni-söögiõhtu koos hea videovaatamisega :) Väga värskendav ja eneseuhkust sisendav ettevõtmine oli. Pole kaua enda jaoks niimoodi aega võtnud.
Päev-päevalt olen ka tabanud end mõtlemast müstilisema maailma üle... sest ei ole kõik mõistusega seletatav.

Ja kuigi tegin pausi igapäevastes kritseldamistes (ühes varasemas postituses tegin endale ka uue väljakutse, otsustan selle ette võtta alates novembrist), olen veetnud palju aega kas kunsti vaadates, kunstnike teemal youtube´ist videosid vaadates või tõesti proovides märgata ja teha kunsti mujal. Olen proovinud pead vaevata kunsti ja käsitöö kokkupuutealal disaini ja värvide osas. Alustasin lõpuks oma köögikappide tuunimist PVA-liimi ja ajalehtedega. Ka need ju annavad märku, et igapäevaelust 15-min harjumus pole kadunud?

ÜLESANNETE KOKKUVÕTE-
1- täitsa tegemata
+ 2 tehtud!
+ 3 suuremas osas tehtud, aga ei jäänud ise tulemusega rahule
4- teen vist tagantjärgi...
+5 tehtud!
6- tehtud poolikult...
+ 7 tehtud!
+ 8 tehtud!
+ 9 alustatud...!
10- ei õnnestunud :)

...muusika Youtube´ist...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar