reede, 16. oktoober 2015

Loovuse teel, veel I nädala ülesannetest...

Nädal hakkab lõppema. Jäänud on viimased ülesanded.
Üks neist on leida möödunud ajast 3 toetajat.
Ausalt öeldes tundub parema ülesandena kui 3 negatiivset "kolli" üles leida.

Kes on minu 3 toetajat olnud?
Esimesena tooksin KINDLASTI välja oma kunstiõpetaja. Tiiu oli äärmiselt elegantne, südamlik, intelligentne, hea maitsega ja hea suhtlemis- ja õpetamisoskustega daam. Temale kirjutasin ka kirja ühest ülesandest. Väga eriline inimene mu elus. Aga kõik temaga seonduv on veidi liiga isiklik, et pikalt kirja panna. Paberile jah, mujale praegu mitte.
Võin tänu hommikupäevikule (täna oli esimene päev, kui see vahele jäi! :( ja eile õhtu esimene, kui 15min kritseldamast vahele jäi) tunda end julgemalt ja kirjutada vabamalt. Aga ma pole Tiiuga seotud teemasid veel enda jaoks nii selgeks mõtestanud, et teda ja tema tööd piisavalt tänuväärselt kirjeldada.

Tegelikult... õpetajaid, kes hea sõna ütlevad on olnud veel.
  • Kunstiõpetajatest- Tallinna Kunstikoolis õpitud aasta jooksul sain kiita joonistamisõpetajalt ja maaliõpetajalt. Tõsiseltmõeldud kiitused tööde kohta. Igasugune "oi, küll sa oled tore ja ilus inimene" jt üldised sõnad mind oluliselt ei kõiguta ja meelde ei jää.
  • Koolis- kirjandusõpetajad. Võimalik, et mõlemad on hea sõna kas ütelnud või kirjutanud. Samal ajal vene keele õpetaja teatas, et mul on aru sama palju kui jänesel saba + füüsikaõpetaja kirjutas ühe mu kontrolltöö peale, et ma keskkooli ei lõpeta... (itsitamiskoht, tegelikult sain nende mõlemaga hiljem kenasti läbi, seal olid mingid ajutised... noh ütleme nii et temperamentsete ja tarkade inimeste tundepuhangud kui millestki aru polnud saanud ja töö halvasti tehtud sai).
  • Muusikaõpetaja. Tegelikult ju olen kiita saanud selle eest, et suutsin lõpuks ise muusikat tundega mängida. Kõik ju (olgem nüüd ausad) jäävad etteüteldud "kõvemaks-vaiksemaks" mängimise juurde. Suutsin midagi lisaks teha ühesõnaga. Siiski- muusikale mul praegu aega ei jätku. Kahjuks. See on tore eneseväljendus.
Minu vanaema. Ta ikka kiitis mind valmistehtud asjade eest.

Ja kokku sai isegi rohkem, kui kolm... vaat siis.
Negatiivsetele tegelastele soovitati enesekaitse-kiri kirjutada.
Samas oli luba võtta ülesanded, mis meeldivad ja ülesanded mis väga vastumeelsed on. Vahepealsed mida ollakse valmis tegema ilma emotsioonideta, võis vahele jätta.
Siiski panin kirja. Ja "hävitasin" seejärel delete´iga. Nii et tehtud!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar