reede, 1. jaanuar 2016

2015 loetud raamatud

Sattusin lugema ühest huvitavast blogist nimekirja eelmisel aastal (jube kaua aega on möödas onju :P ) loetud raamatutest. Seal oli min seatud 30 peale, loetud veidi rohkem.
Hakkasin mõtlema, et kas ma ise suudan eelmisest aastast meelde tuletada 30 loetud raamatut? Niipalju neid olema peaks ikka, a pole kunagi nimekirja pidanud... See aasta ehk võiks algusest peale huvi pärast kokku lugeda :)

Igatahes- siit see tuleb:

  1. Ira Lember "Kummuli kuu"
  2. Ira Lember "Must ratsanik"
  3. Ira Lember "Ööviiulid"
  4. Ira Lember "Kohvik pärnade all"
  5. Kätlin Hommik-Mrbate "Minu Maroko"
  6. Roy Strider "Minu Mongoolia"
  7. Manona Paris "Minu Moskva"
  8. Ragne Jõerand "Minu India"
  9. Kaia-Kaire Hunt "Minu Nepaal"
  10. Margot Roose "Minu Amsterdam: Normaalne on"
  11. Liis Kängsepp "Minu Argentina"
  12. Mart Normet "Minu Tenerife"
  13. Tommy Hellsten "Kolmas võimalus"
  14. Heli Künnapas "Minu ilus elu maal"
  15. Marina Moskvina "Kuuromaan"
  16. Marek Kahro "Päikeseta paradiis"
  17. Tom Valsberg "Kuidas rännata ilma hirmuta"
  18. "Selgeltnägija Ilona Kaldre tuleproovid"
  19. Mark Fisher "Maailma vanim saladus"
  20. Peeter Raidla "Enelin, tema glamuursed legendid"
  21. Forsyth, Sarah "Orjaplika"
  22. Robin Sharma " Lugu mungast, kes müüs maha oma Ferrari"
  23. Robin Sharma "Avasta oma saatus"
  24. Alfonso Signorini "Chanel: elu nagu muinasjutt"
  25. James Bowen "Tänavakass Bob"
  26. Robert Kiyosaki "Rikas isa, vaene isa"
  27. Viktoria Ladõnskaja "Lasnamäe valge laev"
  28. Erik Tohvri "E-armastus"
  29. Veet Mano "Minu nimi on Veet Mano"
  30. ...
Kindlasti jääb mind see 30nda puudumine nii närima, et otsin ja nuputan ta kuidagi ikka välja! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar