esmaspäev, 21. detsember 2015

Loovuse teel, X nädala kokkuvõte.

Panen siia ettepoole kirja ka osad ülesanded. Olen jälle selle kõik unarusse jätnud. Sissejuhatuseks seega või nii.

Õnnemärgid.
MIS MULLE MEELDIVAD?
Teokarbid, šhokolaad, jäätis, südamekujulised asjad, valged pilved helesinises taevas, päikesepaiste, punane samet, täpilised kangad, türkiissinised asjad, kristallid, mohäär, lõngad, juuksed- juuste sättimine ja lõikamine, käeketid, kraed, kübarad, kleidid, kingad, kõrge säärega saapad, nukud, märkmikud, kuld...
Raamatud, Vaprad ja ilusad, Amelie, kuulsad ja ilusad näitlejannad :) arvamusega inimesed, vaarikatäidisega küpsised, piparmündimaitsega jäätis, vanaaegses stiilis ilus mööbel, roosimustriga kangad, lipsukujulised juukseklambrid ja lõksud, kassipildiga riided... impressionistlikus stiilis maalid... väikelinnad, ilusad mere- ja linnavaated...

Minu piirid.
1. Pean end hommikuti õigel ajal üles ajama, et hommikupäevik tehtud saaks.
2. Enda heaolu nimel pean samas vaimus jätkama toitumise eest hoolitsemist + liigutamist.
3. Sätin paika konkreetsed eesmärgid + aja päevas nende täitmiseks.
4. Eraldan omavahel töö- ja vabad päevad. (Nädalavahetusel on lubatud vaid hädaolukordades tööd teha, muus osas võib seda aega kasutada vaikselt "pehmet sorti" eeltööks vmt)
5. Kõigil peres peab tekkima kindel magamaminekurituaal. Sh kellaajad.
6. Et mitte ühte asja "kinni jääda" tekita endale päevakava- parajatel aegadel kokkulepitud tegevused, et päev oleks piisavalt rikastatud.

KOKKUVÕTE.
Ühel hommikul kirjutasin hommikupäevikut. Lugenud pole. Kirjutan vabalt. Lihtsalt... hetkel põgenen enda mõtete eest ja ei soovi neid seedida ega kirja panna. Tunduvad nii lootusetud, nukrad ja õnnetukesed teised. Hommikused ärkamised on nii kohutavad, päevakava on nii vaevaline ja paigast ära.
Olen koguaeg magamata. Väsinud. Tunnen, et vajaksin hetkel abi ja rohkem seltskonda. Aga ei saa seda...
Kohtumine kunstnikuga. Võiks ehk isegi ütelda, et endaga tegeleda olen proovinud, lihtsalt sellist "olen üksi iseendaga" aega pole tekkinud. Vähemalt olen proovinud enda eest hoolitseda :)
Sünkroonsust... et kui on halvasti, saab alati veel halvemini minna? :D Või et kus halba on, sinna tuleb juurde? :D Must huumor...
Tervenemise seisukohast ongi äkki hea selline olukord, kus kõigest on savi... Mitte mingeid piire väljaspoolt ei suuda enam arvestada, sest minu jaoks välismaailmat, millega peaks arvestama, pole.


ÜLESANNETE KOKKUVÕTE-
- 1 ei. Teen mõni teine homme.
+ 2 tehtud!
+ 3 pigem jah. Mõtlesin sellele.
+ 4 mhmh
- 5 Ei.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar