pühapäev, 6. detsember 2015

Loovuse teel, VIII nädala kokkuvõte

Hommikupäevik.
Ei suuda enam hommikutesse seda sokutada. Sel nädalal kirjutasin vist... häbiväärselt jälle vaid ühel hommikul. Jah, ma tunnistan, et see on hea moodus enda jaoks järge pidada, olulisi asju väljasortida ja motivatsiooni leida... aga ma olen ju samal ajal tegevuses! Tegelen nii kodu, kui ka endaga... enda isiklike mõtetega maadlen lihtsalt teisel moel.
Ei, see pole vabandus.
Lihtsalt... mingi siuke eluperiood, kus ma ei suuda hommikupäeviku jaoks aega leida.
Nii lihtne see ongi.

Kohtumine kunstnikuga... siia läheb vist arvesse vannisvedelemine ja filmivaatamine? :) Jah. Igatahes Liz Gilberti videot vaatasin, kus ta nii mõnusalt oma kodu tutvustab ja seda maha müüa tahab uuele omanikule. Vahva.
Teisena vaatasin Reet Aus´i dokfilmi moetööstusest. Ma isegi enam ei mäleta, kas ma panin selle kohta siia ka midagi kirja? Igatahes huvitav vaatamine oli. Ma pole maailmaparandaja (teist korda juba sel nädalal korrutan seda... huvitav millal see kätte maksab? :P ), aga... huvitav katsumus oleks proovida lihtsalt enda ürogikogust vähendada ja asju taaskasutada rohkem. Ma ju ei vaeva eriti pead sellega, võiks rohkem. Midagi drastiliselt küll ei muutuks. Aga lihtsalt... "veel üks viis mõtteid vahepeal kõigelt eemale saada" :)

Sünkroonsust. Kindlasti. Millegagi. Ma unise peaga praegu ei suuda tuvastada millega... vbl see kõik on siin aasta viimasel kuul õigel ajal mu ellu jõudnud- raamat "Kolmas võimalus", lähedasemad sõprussuhted, Reet Ausi dok andis võimaluse rahus mõtelda et misasi see oleks, mida mina võiks süvendatumalt teha. Tunnen ju sellest puudust, et milleski parem ja osavam olla.

ÜLESANNETE KOKKUVÕTE-
+ 1 mhmh
- 2 ei.
+ 3 mhmh
+ 4 mhmh
- 5 (poolenisti)
- 6 ei.
- 7 ei.
- 8 ei.

+ lisaks ül raamatujutuseest

NÜÜD SIIS UUELE NÄDALALE VASTU! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar