reede, 23. oktoober 2015

Loovuse teel, III nädala ülesanded...

MINU LAPSEPÕLVETUBA.
Elasime emaga samas toas. Mul oli oma voodi, mida kujutasin ja unistustes leiutasin kuidagi "oma ruumiks"- et paneks sinna seinad ümber ja haagiga ukse ette ja kuidas seal sees kõik olla võiks... reaalsuses tekitasin enda padja kohale "katuse" toetades teist patja... ema voodinurga peale ilmselt. Mis mulle seal meeldis? Mul oli täiesti oma privaattsoon- radika ja oma kappide vahel. Seal sain olla omaette nagu oma koopas või onnis. Sain kapi ja radika vahele teki tõmmata katuseks ja oli TÄITSA onni moodi. Mis mulle veel meeldis? Ilmselt ka see, et väiksena sain ema lähedal magada. Mis on üsna paradoksaalne, sest tegelikult meeldis ju mulle palju ka üksinda olla. Saa siis aru või ära saa...
MINU PRAEGUNE TUBA.
Mulle meeldib, et saan siin KÕIGE üle ise otsustada. Varasemalt pole nii oma ruumi olnud. Mulle meeldib, et siin on erinevaid nurgakesi, et ta on avar (väiksena millegipärast kartsin, et uks jäi kapi taha varju). Kindlasti meeldib praegune tuba siis rohkem, kui remont on valmis... aga sinnani... kindlasti teeks kasu kui saaks seintele pilte. Esimese nädala ülesannete juurde peaks veidikeseks tagasi minema ja kunstnikuhinge peidust välja laskma! Las ta siis viipab midagi seintele!

5 MEELDIVAT OMADUST LAPSEPÕLVE-MINA JUURES:
  1. Iseseisvus
  2. Iseteadlikkus
  3. Naljakad mõtted ja nutikad ideed (ilmselt siis loov?)
  4. Kleidikandja linnas ja poisilikkus maal!
  5. Heatahtlikkus
5 LAPSEPÕLVESAAVUTUST:
  1. Teise klassi kiituskiri
  2. Käsitöö-õppimine
  3. Hea lugemisoskus- ja tahe (oskus- hea lugemisvõistlustel osalemine)
  4. Edukad hetked muusikaklassis
  5. Kindlasti osalesin mõnel kunstivõistlusel!
5 LAPSEPÕLVE LEMMIKTOITU:
  1. Ploff
  2. Kevade küpsised
  3. Suffeli šhokolaad
  4. Sefiirikorvike
  5. Šnitsel
3 ILMSELT KAHJULIKKU HARJUMUST:
  1. Arvutisolemine. Tööaja vahepeal "mõtete kogumine" muudel lehtedel
  2. Voodisvedelemine "äkki uni tuleb"
  3. FB chat... pidev telefonipiilumine ja arvutipiilumine...
+ 3 salakavalat- "ma ei saa minna välja, sest pean tööd tegema", "ma ei saa välja minna, muidu rikun lapse uneaja ära", "ma ei saa, ma ju PEAN magama"

5 INIMEST KEDA IMETLEN:
  1. Elizabeth Gilbert
  2. Siiri Sisask
  3. Kaur Kender
  4. Kristiina Ehin
  5. Julia Roberts/ Drew Barrymore/ Kate Winslet/ Cameron Diaz/ Meryl Streep/ Angelina Jolie/ Brigitte Bardot jt naiselikud näitlejad :)
...ja samuti veel Merca, Madonna, kindlasti keegi veel... ;)

+ Kadri Luik, Tõnu Trubetski, Roy Strider, Mallukas, Kerttu Rakke
+ vanavanaemad, Luule Viilma, Marylin Monroe, Suzanne Valadon
+ Salvador Dali, Coco Chanel, Gerald Durrell, ...lisaks mõni lahe positiivse huumorisoonega valitseja (no tõesti ei tule nimekirja lisa...)
Mis üldistusi nendest nimekirjadest võib teha? Esialgu on peamiselt viimasel ajal tarbitud meediast tekkinud nimed, teises veel viimaseaja staarikesi... lõpuks hakkavad sisukad ilmuma. Kauaks võiks ühte seltskonda jääda nendega, kellest on olulised nii stiil, iseloom kui ka sisukad teadmised. Aga see on nimekirjadest ainuke, mis jäi poolikuks.
Kas ma siis pole suutnud määratleda sõpruskonda või on see minu jaoks poolik...? Selles on küsimus!

Ja esimesed 9 küsimust ongi vastatud!
Jess!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar